Leeb PT

Postići više u kraćem vremenu s manje strojeva – zahvaljujući ovoj strategiji tvrtke danas uspijevaju uspješno poslovati i ostati konkurentne. Kao proizvođač tehnologije za biljnu proizvodnju, naš je cilj podržati poljoprivrednike učinkovitom i preciznom tehnologijom.
Naši inženjeri naporno rade kako bi pronašli odgovarajuća rješenja za posebne zahtjeve tehnologije primjene u sektoru zaštite bilja i dizajnirali učinkovit i fleksibilan stroj za širok raspon upotrebe.
Rezultat je nova generacija Leeb PT-a koja kombinira udobnost vožnje, performanse i maksimalnu učinkovitost primjene. Novi PT ne ostavlja ništa za poželjeti i nudi još više mogućnosti nego prije: veći razmak, veću udobnost vožnje, veću snagu penjanja, širi izbor u pogledu radne širine. Ukratko: PT nudi gotovo beskonačnu varijabilnost za najviše zahtjeve u pogledu tehnologije i iskustva vožnje.

  • Automatska regulacija razine: svaka guma je opružno opterećena i uravnotežena hidropneumatski.

Karakteristike

Velike gume – optimiziran pritisak na tlo

Velike gume – optimiziran pritisak na tlo

  • Četiri gume jednake veličine promjera do 2,18 m i širine do 71 cm jamče maksimalnu kontaktnu površinu s prilagođenim tlakom zraka.
  • Optimalna trakcija čak i u teškim uvjetima
  • Sustav kontrole proklizavanja (TCS) za optimalnu kontrolu proklizavanja

Izvrsna upravljivost

Izvrsna upravljivost

  • Izvrsna upravljivost zahvaljujući standardnom upravljanju svim kotačima
  • Središnji cijevni okvir omogućuje radijus okretanja od samo 3 m.

Nisko održavanje

Nisko održavanje

  • Nema mjesta za podmazivanje na cijelom osnovnom stroju jer se koriste samo ležajevi koji ne zahtijevaju održavanje.

Šasija ComfortDrive

Šasija ComfortDrive

  • Prednja kabina na središnjem cjevastom okviru i ovjes grane s paralelogramskim ovjesom jamče optimalnu raspodjelu težine – na cesti i na polju.
  • Raspored omogućuje dovoljno prostora za spremnik do 8 000 litara i konstantno visoku stabilnost vožnje s optimalnom raspodjelom težine 50:50.
  • Na standardnoj šasiji ComfortDrive svaka je guma pojedinačno montirana na ovjes s dvostrukim upravljačkim ramenom. Stoga je udobnost vožnje slična onoj u automobilu.
  • Hidropneumatski ovjes jednog kotača automatski se prilagođava tlu na način da ga izravnava. To jamči izuzetno udobnu vožnju, a BoomControl je pozitivno podržan.
  • Zbog glatkih voznih karakteristika, sustav upravljanja granom lako uspijeva održati ravnotežu čak i pri većim brzinama.
  • Fleksibilan razmak do 1,35 m (ovisno o gumama) omogućuje zaštitu biljaka tijekom rada čak i u velikim gustoćama.

Upravljanje automobilskim pogonom

Upravljanje automobilskim pogonom

  • Upravljanje automobilskim pogonom sa standardnom opremom:
    • Maksimalna kontrola opterećenja
    • Kontrola prekoračenja brzine
    • Vožnja sa smanjenom brzinom motora
    • Kontrola brzine
    • Upravljanje rtovima
  • Tvrdoća ovjesa se automatski prilagođava pri prelasku s cestovnog na poljski način rada.
  • Strategija vožnje može se odrediti papučicom gasa ili upravljačkom ručicom. Za promjenu ne morate mijenjati brzinu.

Novi motor

Novi motor

  • Prema važećoj EU emisijskoj normi Tier 5
  • 6,7-litreni šesterocilindrični FPT motor
  • Turbo motor s hlađenjem usisnog zraka
  • Common-Rail sustav uvjerava impresivnim performansama od maksimalno 230 kW / 310 KS.
  • Najveći okretni moment od 1160 Nm od 1500 o/min
  • 40 odn. 50 km/h na očitavanju pri 1 500 okretaja u minuti
  • U poljskom načinu rada sa sklopljenim okvirima do 25 km/h i do 32 km/h sa sklopljenim okvirima pri 1300 o/min i prilagodbi ovisnoj o opterećenju

PowerGear kotači s zupčanicima i inteligentnim pogonom

PowerGear kotači s zupčanicima i inteligentnim pogonom

  • Beskonačno podesivo od 0 do 50 km/h
  • Faktor učinkovitosti u glavnom radnom rasponu posebno je optimiziran za upotrebu u sektoru zaštite bilja.
  • Inteligentni pogon na sve kotače: dinamički raspoređeni pogonski moment – ​​snažan i učinkovit
  • Selektivna kontrola proklizavanja za svaku gumu
  • Zbog većih motora kotača na stražnjoj osovini i odgovarajuće veće pogonske snage, PT lako savladava svaki teren.
  • Dvije verzije mjenjača, ovisno o području primjene:
    • PowerGear sa snažnim pogonom čak i na strmim padinama
    • HighPowerGear za veći okretni moment na kotaču i najviše zahtjeve na terenu

HighPowerGear

HighPowerGear

  • Nagib od cca. 50 %
  • HighPowerGear pokazuje svoju snagu posebno pri malim radnim brzinama i ekstremnim nagibima.
  • Pri sporoj vožnji ispod otprilike 8 km/h ili ako je stroj na rubu zaglavljivanja, HighPowerGear osigurava potrebne rezerve snage za upravljanje najtežim situacijama.

Detalji o Leeb PT-u

  • Spremnik od 6000 litara izrađen od polietilena ili spremnik od 8000 litara izrađen od nehrđajućeg čelika
  • Optimizirana raspodjela težine zahvaljujući rasporedu na središnjem cjevastom okviru s pojedinačnim ovjesom kotača, prednjom kabinom i paralelogramskim ovjesom grane
  • Automatska regulacija razine šasije s visinom do 1,35 m
  • Upravljanje automobilskim pogonom
  • Optimizirano polaganje crijeva smanjuje duljinu crijeva na minimum
  • Ovjes grane konstruiran je kao paralelogramski ovjes – opružni i hidraulički prigušen.
  • Mekan i gladak položaj grane čak i na brdovitom terenu i pri velikoj radnoj brzini
  • Geometrija paralelograma je dizajnirana na takav način da se grana drži blizu osovine. Ovjes je izuzetno otporan na savijanje i stoga idealan za automatske sustave upravljanja granom Leeb BoomControl.
  • Zaštita mlaznica od mehaničkih oštećenja i zaštita od vjetra kada se razvije ventilator za prskanje

Visokoučinkoviti hidraulički sustav

Visokoučinkoviti hidraulički sustav

  • Jezgra Load Sensing sustava je snažna aksijalna klipna pumpa s radnim tlakom od 210 bara.
  • Kapacitet pumpe od 320 litara omogućuje jednostavno obavljanje svih zadataka.

Udobnost, sigurnost i funkcionalnost

  • Udobnost i funkcionalnost važne su karakteristike novog HORSCH Leeb PT-a: Mnoge značajke poput ovjesa pojedinačnih kotača, ovjesa sjedala i naslona za ruke, dinamike vožnje i velike unutrašnjosti kabine jamče novu dimenziju iskustva vožnje.
  • Prostrana kabina nudi optimalan pogled na stroj i osoblje, a unutrašnjost ispunjava sve želje.
  • Vrhunsko udobno sjedalo: aktivno prigušivanje vibracija, grijanje sjedala i ventilacija sjedala jamče vozaču luksuzno iskustvo vožnje.
  • Zbog izvrsne izolacije, prašina i buka ostaju vani.
  • Snažan automatski klima uređaj s grijanjem jamči ugodnu unutarnju klimu.
  • Filter kabine kategorije IV za zaštitu korisnika od prašine, aerosola i pare
  • Grijanje električnih retrovizora
  • Visina i nagib stupa volana mogu se podesiti.
  • Zaslon za funkcije vozila i brzinomjer nalaze se na A-stupu.
  • ISOBUS terminal za funkciju prskanja integriran je u naslon za ruke.
  • Naslon za ruke ErgoControl može se podesiti po visini i duljini te je opremljen integriranim ergonomskim upravljačkim elementima i joystickom.
  • Suvozačko sjedalo, kao i brojni pretinci i rashladni pretinac
  • DAB radio s Bluetooth sučeljem
  • Zavjese za sunce

Optimalni uvjeti rada noću

  • Četiri radna svjetla su standardno postavljena na krov kabine.
  • Dodatno su dostupna četiri radna svjetla, uključujući TrackFinder.

Dovoljno je prostora za odlaganje stvari posvuda na i u kabini osobnog vozila.

  • Kutije otporne na prašinu i prskanje integrirane su u upravljački centar i spremnik dizelskog goriva.
  • Pretinac za odlaganje, na primjer alata, nalazi se ispod kabine.

Paket udobnosti kabine (opcionalno)

  • Držač za mobitel i držač za čaše
  • Velur prostirka za pod i oslonac za noge na stupu upravljača
  • Zaštitne rolete od sunca na vratima s lijeve i desne strane
  • Poklopac podvozja i oklop motora kotača štite stanovništvo.

  • Velike gume promjera do 2,18 m.

  • Spremnik za mješavinu od nehrđajućeg čelika od 8000 litara, jednostavan za čišćenje, s integriranom pregradom.

  • Nekoliko prostranih pretinaca za odlaganje.

Snažni, uvjerljivi argumenti

  • Iznimno udobno podvozje ComfortDrive: hidropneumatski ovjes pojedinačnih kotača s aktivnom regulacijom visine
  • Stabilna šasija u laganoj konstrukciji zahvaljujući središnjem cjevastom okviru
  • Visok, ukupni razmak do 1,35 m u poljskom načinu rada
  • Beskonačno varijabilni, hidrostatički pogon na jedan kotač i vožnja automobilom
  • 6,7-litreni šesterocilindrični FPT motor s 310 KS
  • Ekonomična vožnja zahvaljujući inteligentnoj kontroli pogona
  • Najveća brzina na cesti do 50 km/h
  • Radna brzina do 32 km/h
  • Različite verzije upravljanja su standardne
  • Minimizirano proklizavanje i pritisak na tlo zahvaljujući vrlo velikom promjeru guma do 2,18 m
  • Spremnik od 6000 litara izrađen od polietilena ili spremnik od 8000 litara izrađen od nehrđajućeg čelika
  • Provjerena konstrukcija grane do 45 m
  • Poznati HORSCH Leeb BoomControl sustav upravljanja granama
  • Optimalan položaj grane čak i pri velikim radnim brzinama zahvaljujući ovjesu pojedinačnih kotača i paralelnom ovjesu grane
  • Praktični upravljački terminali i ergonomska upravljačka palica za intuitivno rukovanje, savršeno prilagođeni zahtjevima primjene
  • Kontinuirano unutarnje čišćenje CCS Pro s električnim ventilima i vanjskim upravljačkim terminalom; funkcije prskanja i čišćenja mogu se kontrolirati iz kabine
  • Automatski GPS-kontrolirani sustav za upravljanje sekcijama SectionControl
  • Do 42 sekcija s individualnim rasporedom
  • Inovacije poput PrecisionSpraya

Opcija

  • Sustav kamera s monitorom kao kamerom za vožnju unatrag i za upravljanje mlaznicama za prskanje u srednjem dijelu grane
  • LED prednja svjetla za osvjetljenje platforme za udarni dio vozila
  • LED radna svjetla na krovu kabine uklj. TrackFinder i svjetlo za zavoje
  • Noćno svjetlo za osvjetljenje konusa mlaznice, uključujući čišćenje
  • Rotirajuća signalna svjetla
  • Cerade za zaštitu od prskanja na kraku iza kotača
  • Funkcija ispuha za preostalu količinu
  • Indukcijski lijevak od nehrđajućeg čelika
  • Vanjsko čišćenje
  • Mjerač vjetra
  • Sustav vučnih crijeva
  • Sustav filtera kategorije IV za kabinu
  • Sigurnosni komplet s reflektirajućim prslukom, svjetlom upozorenja i priborom za prvu pomoć
  • Aparat za gašenje požara
  • Podrška za N senzor
  • PrecisionSpray
  • Paket udobnosti kabine

Tehnički podaci HORSCH Leeb

MOTOR6.300 PT / 8.300 PT
Vodeno hlađeni motor FPT (Fiat Powertrain Technologies) N67
Snaga (kW/KS) 230 / 310
Broj cilindara / hlađenje 6 / voda / turbo s međuhladnjakom
Pomak ( cm³ ) 6 700
Nazivna brzina (o/min) 2 000
Maks. okretni moment (Nm/brzina) 1 160 / 1 500
Kontrolirati Elektronički EMR
Kapacitet spremnika Dizel / AdBlue (l) 450 / 45
Emisijski standard Razina V
MJENJAČ6.300 PT / 8.300 PT
Vrsta mjenjača Pogon glavčine kotača
Radni raspon Polje / cesta
Prijenos Hidrostatski bezstupanjski
Brzine Polje: 0 – 25 km/h sa sklopljenim granama; cesta: 0 – 32 km/h sa sklopljenim granama / opcionalno 0 – 50 km/h; maksimalna brzina moguća pri 1 500 o/min
Pogon na sva četiri kotača Trajno isključivanje stražnje osovine u cestovnom načinu rada iznad 30 km/h
ŠASIJA6.300 PT / 8.300 PT
Ovjes šasije Ovjes putem dvostruke upravljačke vilice i portala
Ovjes osovine Hidropneumatski ovjes s aktivnom regulacijom visine, automatsko prebacivanje između mekog i tvrdog ovjesa pri promjeni između načina rada za polje i cestu
Podvozje Kontinuirano glatka donja strana vozila koja štiti biljke
UPRAVLJANJE6.300 PT / 8.300 PT
Prednja osovina Hidraulički
Stražnja osovina Hidraulično-električni upravljač, automatsko centriranje i zaključavanje tijekom cestovnog prijevoza
Vrste upravljanja Upravljanje samo prednjom osovinom (cestovni način rada), upravljanje svim kotačima (poljski način rada), automatsko upravljanje na nagibu, moguće je i ručno upravljanje stražnjom osovinom
Radna kočnica Hidrostatska visokoučinkovita kočnica, prednja osovina s integriranom, mokrom višelamelnom kočnicom
Parkirna kočnica Višestruka disk kočnica, hidraulički upravljana putem opružnog akumulatora
HIDRAULIČKI SUSTAV6.300 PT / 8.300 PT
Pogonska pumpa za vuču (cm³) 175
Radna hidraulična pumpa (cm³) 160
Snaga (l/min) 320
Radni tlak (bar) 200
ELEKTRIČNI SUSTAV6.300 PT / 8.300 PT
Napon (V) 12
Alternator (V) 14 / 200
Baterija (Ah/A) 180 / 1 000
Ožičenje CAN-Bus / ISOBUS
Sučelje za nadgradnju ISOBUS s napajanjem naponom
KONTROLA PUTOVANJA
6.300 PT / 8.300 PT
Elektronička kontrola kretanja
Kontrola ograničenja opterećenja
Kontrola prevelikog broja okretaja
Funkcija tempomata
Vožnja automobilom pomoću papučice gasa ili upravljačke ručice (brzina pomoću papučice ili joysticka; brzina motora i hidrostat se automatski reguliraju)
Taksi
Prednja kabina s unutarnjim volumenom od 3,5 m³ i staklenom površinom od 7,0 m²
Automatska kontrola klime / grijanje
Udobno sjedalo sa zračnim ovjesom, prigušivanjem vibracija i ventilacijom sjedala
Suvozačko sjedalo
Brojni pretinci i pretinac za hlađenje
Upravljačka ručica integrirana je u ergonomski naslon za ruke
Radio s Bluetooth sučeljem
Polje za prikaz u stupcu A za funkcije vozila i brzinomjer
ISOBUS terminal za funkcije prskanja integriran je u naslon za ruku za upravljanje
Opcionalno: Automatski sustav filtera kabine kategorije IV
Standardne gume (ostale gume na zahtjev)
VF 520 / 85 R46
MJERE I UTEZI6.300 PT / 8.300 PT
Težina bez tereta (kg) Ovisno o opremi cca. 11 200
Maks. dopuštena ukupna težina (kg) Pogon na kotače PowerGear 18 000 kg / Pogon na kotače HighPowerGear 20 000 kg
Maks. ukupna težina polja (kg) 24 000 (ovisno o gumama)
Udaljenost od tla (mm) cca. 1 350 ovisno o gumama i položaju ovjesa
Međuosovinski razmak (mm) 3 900
Širina traga (mm) 200 – 225
Duljina (mm) cca. 9 800 (ovisno o verziji grane i gumama)
Visina (mm) 3 980
Ukupna širina (mm) 2 550 (gume i blatobrani mogu biti širi)
NOSAČI CIJEVI
Spremnik za mješavinu Polietilen (PE) Nehrđajući čelik
Nazivni kapacitet spremnika za mješavinu (l) 6 000 8 000
Stvarni kapacitet spremnika za mješavinu (l) 6 350 8 450
Spremnik za svježu vodu (l) 550 550
Spremnik za pranje ruku (l) 1515
GRANA ZA PRSKANJE
Radne širine 24 / 15 5. odjeljak
27 / 15 5. odjeljak.
30 / 15 5 odjeljak
30 / 18 5 odjeljak.
32 / 18 5 odjeljak.
33 / 18 5 odjeljak.
36 / 18 5 odjeljak.
27 / 21 / 12 7 odjeljak.
28 / 21 / 12 7 odjeljak.
30 / 21 / 12 7 odjeljak.
30 / 24 / (12) 7 odjeljak.
32 / 24 / (12) 7 odjeljak.
33 / 24 / (12) 7. odjeljak.
36 / 24 / (12) 7 odjeljak.
38 / 27 / (14) 7. odjeljak.
39 / 27 / (14) 7. odjeljak.
40 / 28 / (14) 7 odjeljak.
42 / 28 / (14) 7. odjeljak.
44 / 30 / (14) 7 odjeljak.
45 / 30 / (14) 7 odjeljak.
Presjek, min. / maks. (komad) 6 – 42
Radna visina (m) 0,3 – 2,5 (ovisno o odabranim gumama)
Izlaz pumpe (l/min) 1 000
Radni tlak, maks. (bar) 8
Radna brzina (km/h) 4 – 20